New Robot Game OBT

Go down

New Robot Game OBT

Post by -=ΞĢęņŞħǻĐęΞ=- on Fri Jan 16, 2009 1:55 am

If You Can Read It, U Can Play It




Main Site
avatar
-=ΞĢęņŞħǻĐęΞ=-
Admin Of The Phree Wurld

Posts : 322
Join date : 2009-01-13
Location : In Your 4Chan - Watching u Fap ಠ_ಠ

View user profile http://livestreamtv.forumsmotion.com

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by tsabboi3 on Fri Jan 16, 2009 2:19 am

hmmm i dont see anything on your post lol try to fix it

oops lol nvm guest my net was just slow :lol!: :lol!: :lol!:

tsabboi3
Junior Rank

Posts : 17
Join date : 2009-01-14
Location : West Side O-Gun ( Oregon ) HP group #9 till we rise

View user profile http://hp-hacking.yuku.com

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by StopNow on Fri Jan 16, 2009 10:57 am

Oh boy! Looks like so much fun</sarcasm>
avatar
StopNow
Field Worthy

Posts : 58
Join date : 2009-01-15

View user profile

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by sniped5 on Fri Jan 16, 2009 3:18 pm

i already saw a video of that but it was much better.. that 1 looks boring a bit.......... a big bit =)
avatar
sniped5
Junior Rank

Posts : 18
Join date : 2009-01-15
Age : 27
Location : in the bed with ur mom

View user profile http://www.gain-atk.tk/

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by kaptinkurk on Sat Jan 17, 2009 12:35 am

To bad its Korean :[

kaptinkurk
Junior Rank

Posts : 13
Join date : 2009-01-17

View user profile

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by X.MCR.X on Sat Jan 17, 2009 12:07 pm

kaptinkurk wrote:To bad its Korean :[

DAMMIT, those koreans get everything! AND don't get me started on Japan.
avatar
X.MCR.X
Junior Rank

Posts : 21
Join date : 2009-01-15

View user profile

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by GMStevenV3 on Sat Jan 17, 2009 1:15 pm

Looks awesome Gnosis u find all the awesome games ever!!!!!!!
avatar
GMStevenV3
Junior Rank

Posts : 11
Join date : 2009-01-17

View user profile

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by Suicide on Sat Jan 17, 2009 1:38 pm

X.MCR.X wrote:

DAMMIT, those koreans get everything! AND don't get me started on Japan.

lmao, it looks good, and yes i agree koreans and all them queer eye'd people get all the good games. Cry
avatar
Suicide
Gaming Commodore

Posts : 235
Join date : 2009-01-17
Location : In Your Girlfriend's Bed.

View user profile

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by theqbn on Sat Jan 17, 2009 2:47 pm

GMStevenV3 wrote:Looks awesome Gnosis u find all the awesome games ever!!!!!!!


Yeah, he found it all on his own with his own research... yup...


Cry


lol They still haven't released it, been trying to figure out when for a while now. Its out in korea i believe though.

theqbn
Junior Rank

Posts : 3
Join date : 2009-01-14

View user profile

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by FirstBreaths on Sat Jan 24, 2009 7:12 am

THIS IS SO AWESOME IMA OWN YOU ALL AT IT!!!

this looks cool, i might be good at it. stupid
avatar
FirstBreaths
Junior Rank

Posts : 15
Join date : 2009-01-23
Age : 27
Location : (-(-.(-.-).-)-) SomeOne is watching you.

View user profile

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by Fallen on Mon Jan 26, 2009 9:20 pm

Interesting...I'll have to try it!

_ They sound like those 8 year old kids on ps3 and vent, they squeak and sound soooo gay = 0 )

Thx Gen
avatar
Fallen
Field Worthy

Posts : 52
Join date : 2009-01-22
Age : 24
Location : Not tellin' u

View user profile http://livestreamtv.forumsmotion.com

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by Fallen on Mon Jan 26, 2009 9:24 pm

( < Maybe it just sounds weird bc i just watched the Wallie movie...WWWAAlllIee! > )

+ Kid movies are AWSOME! +
avatar
Fallen
Field Worthy

Posts : 52
Join date : 2009-01-22
Age : 24
Location : Not tellin' u

View user profile http://livestreamtv.forumsmotion.com

Back to top Go down

Re: New Robot Game OBT

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum